Диплом в ігровому мистецтві
LaSalle College Vancouver
Ключова інформація
Розташування кампусу
Vancouver, Канада
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
інформація
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
інформація
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
інформація
Введення
Теорія позаду ігор
Студенти програми «Гра в мистецтво та дизайн» створюють навички дизайну, дизайну рівнів, сценаріїв гри, письмового спілкування, а також 2D та 3D-мистецтва. Студенти навчаються писати професійну конструкторську документацію, дизайнерські ігри, ігрові системи, ігрову механіку та середовище рівня, а також застосовувати знання для створення власного інтерактивного досвіду. Студенти також мають можливість розвивати професійну якість виробництва продукції, щоб продемонструвати в портфельному проекті.
Цілі курсу
Випускники продемонструють:
- застосування вивчених концепцій з курсів проектування на рівні фонду: Принципи та термінологія дизайну ігор, дослідження, критичний аналіз, прототипи, дизайн ігрових систем, дизайн рівня, дизайн інтерфейсу користувача, дизайн для вимог бізнесу, а також сценарії та мистецтво.
- Застосовується технічне знання сценаріїв, інструментів проектування та програмного забезпечення відповідно до сучасних галузевих стандартів.
- практичне розуміння та застосування принципів ігрового дизайну, дизайну систем, дизайну рівнів, дизайну інтерфейсу користувача, дизайну користувальницького досвіду, специфічного для платформи дизайну та безкоштовного дизайну ігор.
- професіоналізм у процесі концептуалізації, планування, виконання та надання якісних ідейних проектів, які призведуть до створення головного проекту та пакету самореклами відповідно до сучасних галузевих стандартів.
- знання управлінських і розвиваючих аспектів трубопроводу ігрового виробництва та демонстрація знань щодо планування, бюджетування, специфікацій, обмежень, обсягу, командної роботи, вирішення проблем і термінів, які йдуть у підготовку гри.
- вміння працювати на команді розробки проектів гри.
Огляд
Ця програма складається з 105 кредитів за 7 термінів, 1540 годин.
Список курсів
Термін 1
- Цифрова обробка зображень
- Історія ігор
- Вступ до ігрового дизайну
- Вступ до сценаріїв
- Міні-ігри та прототипи
Термін 2
- Безкоштовно грати в ігровий дизайн
- Дизайн ігор
- Вступ до проектування рівнів
- Сценарії
- UI | Дизайн UX
Термін 3
- Основні 3D концепції
- Портфоліо I
- Розширені сценарії
- Дизайн рівня
- Ігровий дизайн для бізнесу
Термін 4
- Попереднє виробництво та управління проектами
- Ігровий дизайн для платформ
- Дослідження гри та критичний аналіз
- Розширений ігровий дизайн
- Вибірковий
Термін 5
- Виробнича група I
- Старший проект
- Критичний ігровий дизайн
- Вибірковий
Термін 6
- Команда виробництва II
- Проект Capstone
- Факультативний х 2
Термін 7
- Пост-продакшн
- Заключний проект Capstone
- Портфель II
- Вибірковий
Зайнятість
Випускники мають навички та навички, необхідні для пошуку дизайнерських позицій у індустрії відеоігор, таких як дизайнер ігор, дизайнер геймплея, дизайнер систем, дизайнер рівня, дизайнер місії, безкоштовний дизайнер-прототип, безкоштовний дизайнер-виробник, безкоштовний - грати в реальному часі дизайнер, помічник режисера і тестер.
Карєрні можливості
Випускники отримують підготовку, необхідну для пошуку дизайнерських позицій у індустрії відеоігор у таких позиціях, які потрібні як дизайнер ігор, дизайнер геймплея, дизайнер систем, дизайнер рівня, місіонер, безкоштовний гравець-прототип, безкоштовний гра дизайнер-виробник, вільний програвач, дизайнер, помічник продюсера та тестер.
Повноваження
Диплом
Ця програма була схвалена реєстратором відділення приватних навчальних закладів (PTIB) Міністерства підвищення кваліфікації, навичок
Деталі
- Готує студентів до роботи в іграх, кіно, телебаченні та ін
- Програма складається з 105 кредитів протягом семи термінів
- Практичне навчання від галузевих експертів
- Створіть портфель для демонстрації роботи
- Інноваційне навчання в найсучаснішому середовищі
- Випускники отримують диплом
Випускники навчаються
- Застосовувати поняття з курсів проектування на рівні фонду: принципи гри та термінології, дослідження, критичний аналіз, прототипи та всі аспекти ігрового дизайну.
- Технічні знання сценаріїв, інструментів проектування та програмного забезпечення відповідно до сучасних галузевих стандартів.
- Професіоналізм через концептуалізацію, планування, виконання та надання якісних ідейних проектів, які призводять до створення головного проекту та пакету самореклами.
- Можливість працювати над командами на основі розробки ігрових проектів і термінами, які йдуть на створення готової для ринку гри.
У цій програмі диплом, студенти отримують знання в управлінських та розвиваючих аспектах ігрового виробництва і демонструють знання планування, бюджетування, специфікацій, обмежень, обсягу, командної роботи і вирішення проблем.
Хто повинен подати заявку?
Студенти безпосередньо з середньої школи, або зрілі студенти, які готові до зміни кар'єри або будувати на своїх навичках.
- Докладно орієнтовані творці, з бажанням взяти свою фантазію на великий екран
- Зацікавлені в дизайні, малюванні, технології
- Прагнуть вивчити нові навички, пов'язані з програмуванням і дизайном
- Комп'ютер підкований і знайомий з різними програмами
- Ті, хто цінує об'єднання творчих зусиль з практичними додатками для захоплюючої кар'єри
Ідеальні студенти
Хто повинен подати заявку?
Студенти безпосередньо з середньої школи, або зрілі студенти, які готові до зміни кар'єри або будувати на своїх навичках.
- Докладно орієнтовані творці, з бажанням взяти свою фантазію на великий екран
- Зацікавлені в дизайні, малюванні, технології
- Прагнуть вивчити нові навички, пов'язані з програмуванням і дизайном
- Комп'ютер підкований і знайомий з різними програмами
- Ті, хто цінує поєднання творчих зусиль із практичним застосуванням для захоплюючої кар’єри
Навчальний план
Огляд
Ця програма складається з 105 кредитів за 7 термінів, 1540 годин.
Список курсів
Термін 1
- Цифрова обробка зображень
- Історія ігор
- Вступ до ігрового дизайну
- Вступ до сценаріїв
- Міні-ігри та прототипи
Термін 2
- Безкоштовно грати в ігровий дизайн
- Дизайн ігор
- Вступ до проектування рівнів
- Сценарії
- UI | Дизайн UX
Термін 3
- Основні 3D концепції
- Портфоліо I
- Розширені сценарії
- Дизайн рівня
- Ігровий дизайн для бізнесу
Термін 4
- Попереднє виробництво та управління проектами
- Ігровий дизайн для платформ
- Дослідження гри та критичний аналіз
- Розширений ігровий дизайн
- Вибірковий
Термін 5
- Виробнича група I
- Старший проект
- Критичний ігровий дизайн
- Вибірковий
Термін 6
- Команда виробництва II
- Проект Capstone
- Факультативний х 2
Термін 7
- Пост-продакшн
- Заключний проект Capstone
- Портфель II
- Вибірковий
Повноваження
Диплом
Ця програма була затверджена реєстратором філії приватних навчальних закладів (PTIB) Міністерства вищої освіти, кваліфікації та навчання.
Деталі
- Готує учнів до роботи в іграх, кіно, на телебаченні тощо
- Програма складається з 105 кредитів на сім термінів
- Практичне навчання від галузевих експертів
- Створіть портфель для демонстрації роботи
- Інноваційне навчання в найсучаснішому середовищі
- Випускники отримують диплом
Випускники навчаються
- Застосовувати концепції курсів дизайну базового рівня: принципи та термінологію дизайну ігор, дослідження, критичний аналіз, прототипування та усі аспекти ігрового дизайну.
- Технічні знання сценаріїв, інструментів проектування та програмного забезпечення відповідно до сучасних галузевих стандартів.
- Професіоналізм через концептуалізацію, планування, виконання та надання якісних ідейних проектів, які призводять до створення головного проекту та пакету самореклами.
- Можливість працювати над командами на основі розробки ігрових проектів і термінами, які йдуть на створення готової для ринку гри.
У цій програмі диплом, студенти отримують знання в управлінських та розвиваючих аспектах ігрового виробництва і демонструють знання планування, бюджетування, специфікацій, обмежень, обсягу, командної роботи і вирішення проблем.
Результат програми
Цілі курсу
Випускники продемонструють:
- застосування вивчених концепцій з курсів проектування на базовому рівні: принципи та термінологія дизайну ігор, дослідження, критичний аналіз, прототипування, проектування ігрових систем, дизайн рівнів, дизайн інтерфейсу користувача, дизайн для бізнес-вимог, а також сценарії та мистецтво.
- Застосовується технічне знання сценаріїв, інструментів проектування та програмного забезпечення відповідно до сучасних галузевих стандартів.
- практичне розуміння та застосування принципів ігрового дизайну, дизайну систем, дизайну рівнів, дизайну інтерфейсу користувача, дизайну користувальницького досвіду, специфічного для платформи дизайну та безкоштовного дизайну ігор.
- професіоналізм у процесі концептуалізації, планування, реалізації та реалізації якісних ігрових дизайнерських проектів, які приведуть до проекту “Капітал” та пакету самореклами відповідно до чинних галузевих стандартів.
- знання управлінських та розвивальних аспектів процесу виробництва ігор та демонструвати знання щодо планування, складання бюджету, специфікацій, обмежень, масштабів, роботи в команді, вирішення проблем та термінів, які беруть участь у створенні готової до гри гри.
- вміння працювати на команді розробки проектів гри.
Карєрні можливості
Зайнятість
Випускники мають навички та навички, необхідні для пошуку дизайнерських позицій у індустрії відеоігор, таких як дизайнер ігор, дизайнер геймплея, дизайнер систем, дизайнер рівня, дизайнер місії, безкоштовний дизайнер-прототип, безкоштовний дизайнер-виробник, безкоштовний - грати в реальному часі дизайнер, помічник режисера і тестер.
Карєрні можливості
Випускники здобувають підготовку, необхідну для пошуку посад дизайнера в індустрії відеоігор на таких затребуваних посадах, як ігровий дизайнер, дизайнер ігрових процесів, системний дизайнер, дизайнер рівнів, сценарій місій, дизайнер-прототип безкоштовних ігор, безкоштовна гра художник-постановник, безкоштовний дизайнер live-ops, помічник продюсера та тестувальник.