Диплом в 3D моделювання для анімації
LaSalle College Vancouver
Ключова інформація
Розташування кампусу
Vancouver, Канада
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
1 - 2 рік
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
інформація
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
інформація
Введення
Анімоване навчання
Переходьте від захоплення анімацією у ваших улюблених відеоіграх і фільмах до її створення. Наші випускники збудували кар'єру в деяких найбільших іменах індустрії розваг. Анімація та кіноіндустрія процвітають у Ванкувері та за її межами, роботодавці шукають тих, хто забезпечує ідеальний баланс технічних та мистецьких здібностей. За допомогою програми «Диплом» студенти приймають свою пристрасть до анімації та технічного розуміння, щоб стати артистом із 3D-характером. Виходячи з фундаменту художньої підготовки, студенти закінчують програму з професійним портфелем, який демонструє свої досягнення в галузі.
Кожен тримісячний квартал програми складається з тісно інтегрованих, згуртованих курсів, які розроблені для того, щоб забезпечити студентам можливість досягти конкретних, галузевих компетенцій та результатів. Кожен курс будується на уроках тих, перед якими, і кожен квартал є обов'язковою умовою для наступного.
Цілі
Кожен тримісячний квартал програми складається з тісно інтегрованих, згуртованих курсів, які розроблені для того, щоб забезпечити студентам можливість досягти конкретних, галузевих компетенцій та результатів. Кожен курс будується на уроках тих, перед якими, і кожен квартал є обов'язковою умовою для наступного.
Огляд
Ця програма складається з 105 кредитів за 7 кварталів.
Список курсів
- Малюнок і перспектива
- Дизайн і теорія кольорів
- Вступ до цифрового мистецтва
- Основні 3D концепції
- Цифрова обробка зображень
- Життєвий малюнок
- Скульптура
- Концепція дизайну і ілюстрації
- 3D-моделювання I
- Матеріали та текстури I
- Життєвий малюнок II
- Моделювання символів
- Екологічне моделювання
- 3D анімація I
- Освітлення та рендеринг I
- Життєвий малюнок III
- Такелаж
- Моделювання на основі пензлів
- Портфоліо I
- Матеріали та текстури II
- Моделювання символів II
- Матові картини
- Студія моделювання I
- Освітлення та рендеринг II
- Програмування сценаріїв
- Студія моделювання II
- Моделювання для виробництва
- Портфель II
- Заключний диплом Capstone
- Вибірковий
- Вибірковий
- Вибірковий
- Вибірковий
- Вибірковий
Зайнятість
3D-моделювання для анімації
Можливість працевлаштування для випускників на початковому рівні може включати в себе 3D Modeler, модельєр персонажів, модельєр навколишнього середовища, художник текстури, художник-висвітлювач, технічний художник, молодший дизайнер, Render Wrangler, а також безліч пов'язаних виробничих позицій початкового рівня.
Кар'єра
Аніматори, 3D-аніматори та художники візуальних ефектів ставлять свої фантазії, щоб працювати скрізь, від кіно та телебачення до медицини та права. Якщо у вас є талант, пристрасть і наполегливість дотримуватися цієї кар'єри, програми Media Arts і Animation можуть підготувати вас до корисної кар'єри в анімації, координації VFX, 3D-художника, художнього директора або дизайнера-постановника.
Повноваження
Диплом
Ця програма була схвалена реєстратором відділення приватних навчальних закладів (PTIB) Міністерства підвищення кваліфікації, навичок
Деталі
- Готує студентів до роботи в іграх, кіно, телебаченні та ін
- Програма складається з 105 кредитів протягом семи кварталів
- Практичне навчання від галузевих експертів
- Створіть портфель для демонстрації роботи
- Інноваційне навчання в найсучаснішому середовищі
- Випускники отримують диплом
У творчому та сприятливому середовищі студенти працюють з галузевим апаратним забезпеченням та програмним забезпеченням, щоб отримати краще розуміння галузі. Кожен тримісячний квартал програми складається з тісно інтегрованих, згуртованих курсів, призначених для надання студентам можливості досягти конкретних, галузевих компетенцій та результатів.
Випускники навчаються
- Концепції з курсів проектування на рівні фундаменту: принципи дизайну та термінологія, дослідження, критичний аналіз, прототипи, арт-дизайн та анімація.
- Технічні знання засобів проектування та програмного забезпечення відповідно до сучасних галузевих стандартів.
- Практичне розуміння та застосування принципів анімації та специфічного для платформи дизайну.
- Професіоналізм через процес концептуалізації, планування, виконання та надання якісних анімаційних проектів.
- Уміння працювати над проектами з розробки анімації на основі команди.
Хто повинен подати заявку?
Студенти безпосередньо з середньої школи, або зрілі студенти, які готові до зміни кар'єри або будувати на своїх навичках.
- Креативи з сильним акцентом у програмуванні, математиці, фізиці та дизайні
- Зацікавлені в відеоіграх, технології
- Прагнуть вивчити нові навички, пов'язані з програмуванням і дизайном
- Комп'ютер підкований і знайомий з різними програмами
- Ті, хто цінує об'єднання творчих зусиль з практичними додатками для захоплюючої кар'єри
Ідеальні студенти
Хто повинен подати заявку?
Студенти безпосередньо з середньої школи, або зрілі студенти, які готові до зміни кар'єри або будувати на своїх навичках.
- Творчі працівники, які зосереджені на програмуванні, математиці, фізиці та дизайні
- Зацікавлені в відеоіграх, технології
- Прагнуть вивчити нові навички, пов'язані з програмуванням і дизайном
- Комп'ютер підкований і знайомий з різними програмами
- Ті, хто цінує поєднання творчих зусиль із практичним застосуванням для захоплюючої кар’єри
Навчальний план
Огляд
Ця програма складається з 105 кредитів за 7 кварталів.
Список курсів
- Малюнок і перспектива
- Дизайн і теорія кольорів
- Вступ до цифрового мистецтва
- Основні 3D концепції
- Цифрова обробка зображень
- Життєвий малюнок
- Скульптура
- Концепція дизайну і ілюстрації
- 3D-моделювання I
- Матеріали та текстури I
- Життєвий малюнок II
- Моделювання символів
- Екологічне моделювання
- 3D анімація I
- Освітлення та рендеринг I
- Життєвий малюнок III
- Такелаж
- Моделювання на основі пензлів
- Портфоліо I
- Матеріали та текстури II
- Моделювання символів II
- Матові картини
- Студія моделювання I
- Освітлення та рендеринг II
- Програмування сценаріїв
- Студія моделювання II
- Моделювання для виробництва
- Портфель II
- Заключний диплом Capstone
- Вибірковий
- Вибірковий
- Вибірковий
- Вибірковий
- Вибірковий
Повноваження
Диплом
Ця програма була затверджена реєстратором філії приватних навчальних закладів (PTIB) Міністерства вищої освіти, кваліфікації та навчання.
Деталі
- Готує учнів до роботи в іграх, кіно, на телебаченні тощо
- Програма складається з 105 кредитів протягом семи кварталів
- Практичне навчання від галузевих експертів
- Створіть портфель для демонстрації роботи
- Інноваційне навчання в найсучаснішому середовищі
- Випускники отримують диплом
У творчому та сприятливому середовищі студенти працюють з галузевим апаратним забезпеченням та програмним забезпеченням, щоб отримати краще розуміння галузі. Кожен тримісячний квартал програми складається з тісно інтегрованих, згуртованих курсів, призначених для надання студентам можливості досягти конкретних, галузевих компетенцій та результатів.
Випускники навчаються
- Концепції курсів проектування на базовому рівні: принципи та термінологія дизайну, дослідження, критичний аналіз, прототипування, художній дизайн та анімація.
- Технічні знання засобів проектування та програмного забезпечення відповідно до сучасних галузевих стандартів.
- Практичне розуміння та застосування принципів анімації та специфічного для платформи дизайну.
- Професіоналізм через процес концептуалізації, планування, виконання та надання якісних анімаційних проектів.
- Уміння працювати над проектами з розробки анімації на основі команди.
Результат програми
Цілі
Кожен тримісячний квартал програми складається з тісно інтегрованих, згуртованих курсів, які покликані надати студентам можливість досягти конкретних галузевих компетенцій та результатів. Кожен курс ґрунтується на уроках попередніх, і кожен квартал є передумовою для наступного.
Карєрні можливості
Зайнятість
Програма дипломного моделювання 3D-моделювання для анімації та ігор орієнтована на надання студентам можливості вивчити основні мистецькі навички, необхідні для працевлаштування на початковому рівні у галузі медіа-мистецтв.
Можливості працевлаштування початківців для випускників можуть включати 3D-модельєра, Моделіста персонажів, Моделіста навколишнього середовища, Художника текстур, Художника освітлення, Технічного художника, Молодшого дизайнера-постановника, Рендера Вранглера та низку відповідних виробничих посад початкового рівня.
Карєрні можливості
Аніматори, 3D -аніматори та художники візуальних ефектів реалізують свою фантазію всюди, починаючи від кіно та телебачення, закінчуючи медициною та правом. Якщо у вас є талант, пристрасть та наполегливість слідувати цій кар’єрі, програми Медіа -мистецтво та анімація можуть підготувати вас до корисної кар’єри в галузі анімації, координації VFX, 3D -художника, арт -директора чи дизайнера -постановника.