Диплом з ігрового рівня – програмування
George Brown College
Ключова інформація
Розташування кампусу
Toronto, Канада
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
3 years
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
CAD 16 872 / per year *
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
інформація
* домашнє навчання | $15,190 за міжнародне навчання. Усі збори можуть бути змінені без попередження
Введення
Незалежно від того, чи є це онлайн чи консоль, мобільний телефон чи комп’ютер, ігрова індустрія в Канаді велика і швидко розвивається. Розробники та видавці ігор у районі Великого Торонто варіюються від невеликих спеціалізованих підрозділів до компаній середнього розміру до Microsoft, Nintendo та інших лідерів галузі.
Комп’ютерні програмісти є основним ресурсом для компаній, які розробляють, виробляють, розповсюджують і продають комп’ютерні ігри. Насправді, наші консультанти з галузі кажуть нам, що саме технічні навички є найбільш затребуваними – вимога, на яку спрямована ця програма Джорджа Брауна.
Будучи студентом цієї трирічної дипломної програми Game – Programming Advanced, ви навчитеся технічним навичкам, необхідним для успіху на ринку праці, вивчаючи «мову ігор» (C та C++), а також штучний інтелект, 3D графіка та багато іншого.
Додаткова перевага цієї програми полягає в тому, що вас також навчатимуть викладачі Школи дизайну Джорджа Брауна протягом усієї програми, тісно співпрацюючи зі студентами-дизайнерами, щоб створювати ігри, досліджувати всі аспекти ігрової індустрії та навчатися працювати в команді, як і ви. буде в галузі. Заняття проходять у George Brown – Waterfront Campus, можуть знадобитися вечірні курси.
Примітка: студенти, які розпочинають програму в січні (зимовий семестр), повинні відвідувати заняття протягом літніх місяців (з травня по серпень).
Прийом
Стипендії та фінансування
Стипендії для іноземних студентів у George Brown College – це, як правило, нагороди в рамках програми на основі академічної успішності студентів (та інших критеріїв) у George Brown College після початку академічної програми.
Навчальний план
Обов'язкові курси
1 семестр | 2 семестр |
|
|
3 семестр | 4 семестр |
|
|
5 семестр | 6 семестр |
|
|
**Зважаючи на результати вашого працевлаштування, вам може знадобитися пройти COMM1000 Introduction to College Communication перед переходом до COMM1007. COMM1000 не вважається курсом, необхідним для випуску, і з вас стягуватиметься плата за цей додатковий курс. Відвідайте georgebrown.ca/assessment для отримання додаткової інформації.
Факультативи
Альтернативні варіанти навчання
Студенти, які хочуть більше зосередитися на аспекті розвитку мистецтва/розробки активів у розробці ігор, можуть бути більш зацікавлені в нашій дипломній програмі Game – Art (G119), яка зосереджена в Школі дизайну Джорджа Брауна. Незважаючи на те, що в обох програмах проводяться декілька курсів, ми рекомендуємо вам розглянути, яка програма найбільше відповідає вашим цілям, перш ніж прийняти остаточне рішення.
Результат програми
Випускник достовірно продемонстрував здатність:
- Аналізуйте відмінності в ігрових жанрах, щоб розробляти ігри, які відповідають потребам конкретних ринків.
- Проаналізуйте історію відеоігор, щоб порівняти різні підходи до розробки ігор.
- Підтримуйте розробку ігор, визначаючи та пов’язуючи концепції з різних галузевих ролей – програмування, дизайну та мистецтва.
- Як окрема особа та як член команди розробників гри сприяйте ефективному завершенню проекту розробки ігор.
- Розробити стратегії для постійного особистого та професійного розвитку для підвищення ефективності роботи в індустрії ігор.
- Виконуйте всю роботу згідно з відповідними статутами, правилами, законодавством, галузевими стандартами та кодексами етики.
Карєрні можливості
Ваша кар'єра
Наші випускники зможуть працювати в багатьох сферах індустрії цифрових ігор, зокрема:
- Розробка програмного або апаратного забезпечення
- Видавець
- Розробка та обслуговування інтернет-провайдера та ігрового порталу
- розробка сайту
- постачальник проміжного програмного забезпечення та інструментів для розповсюдження
- виробничий обслуговуючий
- власник вмісту/IP
Промисловість
«Канадська індустрія відеоігор визнана глобальною рушійною силою розробки ігор і відіграла значну роль у перетворенні того, що колись було «нішевою індустрією», на індустрію блокбастера та рушійну силу інновацій. У 2015 році галузь внесла понад 3 мільярди доларів в економіку Канади та забезпечила 20 400 робочих місць в еквіваленті повної зайнятості (FTE) по всій країні, що становить збільшення на 31 відсоток і 24 відсотки відповідно з 2013 року.
«Зростання промисловості як у всьому світі, так і в Канаді було вибуховим і, як очікується, продовжиться в майбутньому. Канадська індустрія відеоігор налічує 472 активні студії, які розробляють, видають і розповсюджують відеоігри. Сектор в основному зосереджений у провінціях Квебек (29,4 відсотка), Британська Колумбія (27,1 відсотка) і Онтаріо (22,9 відсотка)». – Асоціація розважального програмного забезпечення Канади
Освітній Pathways
Випускники програмування ігор мають можливість подати заявку на програму дизайну комп’ютерних ігор бакалавра (з відзнакою) в Університеті Глостершира, починаючи з 6 рівня.