Художник гри
Futuregames
Ключова інформація
Виберіть розташування
Розташування кампусу
Boden, Швеція
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
2 years
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
EUR 20 000 *
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
інформація
* плата за навчання є за всю програму та сплачується одним платежем за семестр
Стипендії
Вивчіть можливості отримання стипендій, щоб допомогти фінансувати своє навчання
Введення
Незалежно від того, чи то мистецтво персонажів, мистецтво навколишнього середовища, спеціальні ефекти, користувальницький інтерфейс чи анімація, якими ви найбільше захоплюєтеся, що запалює вашу творчість і відданість, ця програма допоможе вам увійти в індустрію з довірою завдяки практичному досвіду розробки мистецтва ігор.
- Розташований у Бодені, Карлстаді та Шеллефтео (Швеція) та Варшаві (Польща).
- 2 роки (4 триместри/семестри).
- 30 тижнів стажування (LIA).
«Навчання на практиці, навчання шляхом роздумів»
Розвивайте основні компетенції в розробці ігор, навчаючись у професіоналів галузі та викладачів провідних компаній галузі.
Отримайте доступ до нашого творчого середовища, включаючи обладнання та відповідне програмне забезпечення, де ви розвиваєтесь і вдосконалюєте свої навички разом із талановитими однокласниками та старшими розробниками ігор у Futuregames.
Ви братимете активну участь в інтенсивних ігрових проектах разом із однокурсниками з інших наших програм, які працюють одночасно, наприклад: Інді-розробник ігор, Програміст ігор, Дизайнер ігор та QA/тестери ігор, де ви будете симулювати професійні проекти, щоб відобразити реальність працювати в ігровій індустрії та підготуватися до захоплюючої та прогресивної кар’єри в ігровій індустрії.
«Креативність — нова сталь!»
У Швеції є провідні світові розробники серед AAA, консолей, ПК. мобільні, VR/AR, цифрова дистрибуція та спеціалізовані субпідрядники. Найбільші виклики сектору є непрямими, такими як доступ до навичок і талантів.
Ми маємо тісні робочі відносини та безпосередньо співпрацюємо з індустрією ігор. Деякі з цих компаній і студій включають King, Avalanche Studios, Ubisoft, EA DICE, Fatshark, Paradox Interactive, Starbreeze Studios, Glorious Games Group, Uprise, NEAT Corporation, Epic Games, Really Interactiveі список можна продовжувати. Багато компаній підтримують цю вищу професійну освіту, і близько 20-30 ігрових студій щороку беруть активну участь у Futuregames .
Нас підтримують надійні бізнес-мережі, які працюють із стійкою моделлю, як-от Boden Game Camp, Arctic Game Lab та Karlstad Innovation Park.
Boden Game Camp — це екосистема для кожної людини та компанії, яка може навчатися, розвиватися та процвітати в Бодені. Вони можуть стати початком або прискорювачем вашої кар’єри в ігровій індустрії.
Arctic Game Lab — це один із найшвидше зростаючих ігрових кластерів у північній Європі, розташований у кампусі Шеллефтео, який об’єднує компанії зі студентами та створює середовище, де спільнота може вчитися одне в одного.
Цього року ми досягли ще однієї віхи, оскільки наша головна програма Game Artist тепер доступна в Карлстаді. Разом з Карлстадським інноваційним парком і The Great Journey ми запрошуємо вас приєднатися до нашої спільноти в Карлстаді, де ваші концепції та ідеї будуть підтримані та втілені в життя!
Галузі спеціалізацій
- 3D узагальнення
- Навколишнє середовище ст
- Текстура мистецтва
- Анімація
- Технічне мистецтво
- Персонаж/реквізит Мистецтво
Прийом
Навчальний план
- Вступ до ігрового мистецтва
- Ігровий проект 1
- Основи ігрового мистецтва
- Концепт-арт
- Текстурування
- Екологічне мистецтво
- Ігровий проект 2
- FX для ігор
- Технічне мистецтво
- Анімація
- Мистецтво персонажів
- Освітлення та рендеринг
- Ігровий проект 3
- Аналіз ринку, резюме та портфоліо
- Скульптура в 3D
- Розширене мистецтво гри
- Дипломна робота з 3D графіки
- Стажування з 3D-графіки (LIA)
Разом: 94 тижні
Результат програми
Після завершення навчання студенти зможуть:
- Зрозумійте та використовуйте ефективний робочий процес для створення ігрового мистецтва.
- Створюйте 3D-моделі високої та низької роздільної здатності.
- Створюйте високоякісні текстури.
- Створюйте об’єкти на твердій поверхні, такі як транспортні засоби, зброя тощо.
- Створюйте персонажів та інші органічні моделі.
- Адаптація до широкого спектру візуальних стилів.
- Налаштуйте та анімуйте персонажів та об’єкти.
- Розуміти теорію кольору, форму, дизайн та композицію.
- Зрозумійте бізнес-аспект ігрової індустрії.
Стипендії та фінансування
Плата за навчання програми
Карєрні можливості
Після закінчення навчання студенти отримають кваліфікацію для роботи:
- Аніматор
- Художник персонажів
- Концепт-художник
- Художник-еколог
- Технічний художник
<span translate="no">Futuregames</span> Дні відкритих дверей 2023
Зустріньтеся зі співробітниками та студентами Futuregames , дізнайтеся більше про школу та отримайте відповіді на всі свої запитання!
Про Школу
Запитання
Подібні курси
Диплом з грі – ст
- Toronto, Канада
Диплом з ігрового рівня – програмування
- Toronto, Канада
Доцент з анімації та ігрового дизайну
- Berkeley, США